Grupa Stokrotki

MAJ

Czas płynie bardzo szybko !

Dlatego też witamy kolejny miesiąc -maj.

 

Nowy miesiąc rozpoczniemy tematem ,, Łąka wiosną”. Poznamy nazwy kwiatów , owadów 

i zwierząt , które można spotkać właśnie na łące. Zapoznamy się też z różnymi możliwościami 

spędzania wolnego czasu na łące wiosną.

 

W kolejnym tygodniu porozmawiamy o wybranych dziedzinach sportowych oraz dowiemy 

się jakie są korzyści zdrowotne z aktywnego spędzania czasu wolnego.

Wspólnie wykonamy też plakat promujący aktywność fizyczną.

 

W trzecim tygodniu maja poszerzymy swoja wiedzę na temat zawodów, które wykonują 

nasi Rodzice. Wybierzemy się również na wycieczkę do Centrum Medycznego , aby przejrzeć

się z bliska pracy , którą wykonuje stomatolog.

 

W ostatnim tygodniu dowiemy się jak ważną rolę pełnia Rodzice w  życiu dziecka oraz

wzbogacimy informacje na temat ich świąt. Opowiemy sobie również o ulubionych zajęciach 

i zabawach , w które bawimy się z Rodzicami w domu i poza nim.

 

Nie możemy się już doczekać nowych atrakcji jakie przyniesie nam miesiąc – Maj !.

 

 

AKTUALNOŚCI

18 maja  2023 o godz. 10.30  zapraszamy na przedstawienie teatralne teatru Vaśka  pt. ,, Kapryśna Księżniczka”.

19.05.2023 wyjście do Centrum Medycznego przy ul. Nowej 12.

24.05.2023  o godz.8.00 wyjazd na wycieczkę do Osieka i udział w warsztatach ,, Od ziarenka do Bochenka ”.

 

 

 

 

 

 

 

Program Wychowania Przedszkolnego

Wydawnictwo: Mac Edukacja

Autorki: Wiesława Żaba-Żabińska , Wioletta Majewska, Renata Paździo

Program jest w pełni zgodny z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej oraz z obowiązującą podstawą programową wychowania przedszkolnego. Został opracowany pod kątem kształtowania kompetencji kluczowych – zarówno w warstwie metodycznej, jak i kartach pracy.

Przy wyborze programu kierowałam się tym, iż stawia on dziecko i jego potrzeby w centrum odziaływań nauczyciela, które warunkowane są przez jego predyspozycje oraz możliwości, a także zwraca uwagę na wspieranie rozwoju emocjonalnego, kształtowanie myślenia problemowego, współpracę w grupie i rozwijanie samodzielności.

Struktura programu oparta jest na pięciu formach aktywności dziecięcej: społecznej , językowej, poznawczej , artystycznej oraz ruchowej.