Grupa Stokrotki

KWIECIEŃ

 

W pierwszym tygodniu kwietnia na zajęciach rozmawiać będziemy o zwyczajach

wiejskich zwierząt. Dowiemy się kto mieszka na wsi oraz zapoznamy się z ciekawostkami

na temat wiejskich zwyczajów. Nauczymy się jak należy dbać o wiejskie zwierzęta , ale też 

dowiemy się jakie korzyści płyną z hodowli zwierząt na wsi.

 

W następnym tygodniu dowiemy się jak ważny jest sport dla naszego zdrowia.

Poznamy dyscypliny sportowe oraz urządzimy sobie zawody sportowe.

 

W połowie miesiąca zastanowimy się co należy zrobić dla naszej  planety – Ziemi.

Wspólnie poszukamy sposobów na ochronę naszej planety. Na zajęciach plastycznych

wykonamy pracę z wykorzystaniem surowców wtórnych. Porozmawiamy o zasadach

segregacji śmieci.

 

Kwiecień zakończymy rozmowami o naszym miejscu zamieszkania.

Utrwalimy wiadomości o symbolach narodowych . Dowiemy się jakie miasto

jest stolicą Polski oraz nauczymy się piosenki ,, Płynie Wisła”.

 

AKTUALNOŚCI

10 kwietnia 2024 r. o godz. 9.30  Serdecznie zapraszamy na koncert muzyczny pt.,, Gdzie strumyk płynie z wolna”.

24 kwietnia  2024 r. o godz.11.00 Zapraszamy na przedstawienie teatralne pt. ,, Pisklę poznaje miasto”

25 kwietnia 2024 r. o godz. 9.20 Zapraszamy dzieci na ,, Pokazy chemiczne”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program Wychowania Przedszkolnego

Wydawnictwo: Mac Edukacja

Autorki: Wiesława Żaba-Żabińska , Wioletta Majewska, Renata Paździo

Program jest w pełni zgodny z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej oraz z obowiązującą podstawą programową wychowania przedszkolnego. Został opracowany pod kątem kształtowania kompetencji kluczowych – zarówno w warstwie metodycznej, jak i kartach pracy.

Przy wyborze programu kierowałam się tym, iż stawia on dziecko i jego potrzeby w centrum odziaływań nauczyciela, które warunkowane są przez jego predyspozycje oraz możliwości, a także zwraca uwagę na wspieranie rozwoju emocjonalnego, kształtowanie myślenia problemowego, współpracę w grupie i rozwijanie samodzielności.

Struktura programu oparta jest na pięciu formach aktywności dziecięcej: społecznej , językowej, poznawczej , artystycznej oraz ruchowej.