Grupa Stokrotki

MAJ

 

W pierwszym tygodniu maja odwiedzimy wiosenną łąkę. Opowiemy o jej kolorach

oraz wsłuchamy się w dźwięki łąki. Będziemy eksperymentować farbami i stworzymy  piękne

kolorowe prace plastyczne.

 

W drugim tygodniu miesiąca będziemy miały okazję zapoznać się z wybranymi zawodami , dowiadując

się na czym polega polega praca sprzedawcy , strażaka, policjanta. Przyjrzymy się również strojom

charakterystycznym dla wybranych zawodów.

 

Kolejny tydzień maja poświęcimy naszym kochanym Rodzicom. Podzielimy się ze sobą

tym, jak lubimy spędzać  z nimi czas. Przygotujemy też piękne upominki z okazji ,, Dnia Mamy”

 

W ostatnim tygodniu maja poznamy stroje i wygląd  rówieśników z różnych zakątków 

świata , dowiemy się jak żyją nasi rówieśnicy w innych krajach , jak się bawią, w co 

ubierają i co jedzą.

 

AKTUALNOŚCI

7 maja  2025 r. o godz. 10.00  odbędą się cykliczne zajęcia sportowe prowadzone przez  trenerów.

9 maja 2025 r. świętujemy ,, Dzień Unii Europejskiej 

14 maja roztańczymy przedszkole z okazji ,, Dnia Tańca”

16 maja 2025 r zapraszamy na koncert Filharmonii Pomorskiej ,, Rodzinny Blues”

20 maja 2025 r. zapraszamy dzieci na cykliczne zajęcia z ceramiki.

26 maja 2025 r. wyjeżdżamy na wycieczkę do Wioski Indiańskiej.

27 maja zapraszamy na animacje z teatrem MagMa z okazji zbliżającego się ,, Dnia Dziecka”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program Wychowania Przedszkolnego

Wydawnictwo: Mac Edukacja

Autorki: Wiesława Żaba-Żabińska , Wioletta Majewska, Renata Paździo

Program jest w pełni zgodny z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej oraz z obowiązującą podstawą programową wychowania przedszkolnego. Został opracowany pod kątem kształtowania kompetencji kluczowych – zarówno w warstwie metodycznej, jak i kartach pracy.

Przy wyborze programu kierowałam się tym, iż stawia on dziecko i jego potrzeby w centrum odziaływań nauczyciela, które warunkowane są przez jego predyspozycje oraz możliwości, a także zwraca uwagę na wspieranie rozwoju emocjonalnego, kształtowanie myślenia problemowego, współpracę w grupie i rozwijanie samodzielności.

Struktura programu oparta jest na pięciu formach aktywności dziecięcej: społecznej , językowej, poznawczej , artystycznej oraz ruchowej.