Grupa Stokrotki

MARZEC

 

W pierwszym tygodniu marca Stokrotki zaprzyjaźnią się ze zwierzętami. 

Zaznajomią się z prawidłowymi zachowaniami wobec zwierząt oraz wyruszą 

w multimedialną zabawę szlakiem swoich ulubieńców.

 

Kolejny tydzień to czas zapoznania z teatrem. Dzieci dowiedzą się kto pracuje 

w teatrze , jak wygląda spektakl oraz stroje teatralne. Dodatkowo postarają się stworzyć 

własny teatrzyk kukiełkowy.

 

Połowa marca to czas kiedy, będziemy przygotowywać się do nadejścia wiosny.

Zaobserwujemy zmieniającą się przyrodę oraz sprawdzimy , które zwierzęta 

budzą się z zimowego snu. Stworzymy również wiosenną makietę , która 

posłuży nam w niejednej zabawie.

 

Pod koniec miesiąca przywitamy jakże wyczekaną wiosnę , sadząc cebulki 

kwiatów i przypraw. Powstanie nam w ten sposób piękny kącik przyrody.

 

AKTUALNOŚCI

4 marca 2025 r. o godz. 10.00   zapraszamy dzieci na  cykliczne warsztaty z ceramiki 

6 marca  2025 r. o godz. 10.00  odbędą się cykliczne zajęcia sportowe prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów.

10 marca 2025 r. o godz. 13.30 zapraszamy na przedstawienie teatralne ,, Legendarna wiosna”

17 marca do 21 marca obchodzimy Tydzień Uważności ,, W Rytmie ciała”

25 marca 2025 r. Serdecznie zapraszamy na warsztaty muzyczne ,, Wiaderkowy rytm”

28 marca 2025 r. o godz. 10.00 zapraszamy na ,, Wiosenny koncert” Muzyków Filharmonii Pomorskiej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program Wychowania Przedszkolnego

Wydawnictwo: Mac Edukacja

Autorki: Wiesława Żaba-Żabińska , Wioletta Majewska, Renata Paździo

Program jest w pełni zgodny z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej oraz z obowiązującą podstawą programową wychowania przedszkolnego. Został opracowany pod kątem kształtowania kompetencji kluczowych – zarówno w warstwie metodycznej, jak i kartach pracy.

Przy wyborze programu kierowałam się tym, iż stawia on dziecko i jego potrzeby w centrum odziaływań nauczyciela, które warunkowane są przez jego predyspozycje oraz możliwości, a także zwraca uwagę na wspieranie rozwoju emocjonalnego, kształtowanie myślenia problemowego, współpracę w grupie i rozwijanie samodzielności.

Struktura programu oparta jest na pięciu formach aktywności dziecięcej: społecznej , językowej, poznawczej , artystycznej oraz ruchowej.