Grupa Stokrotki
MAJ
W pierwszym tygodniu maja odwiedzimy wiosenną łąkę. Opowiemy o jej kolorach
oraz wsłuchamy się w dźwięki łąki. Będziemy eksperymentować farbami i stworzymy piękne
kolorowe prace plastyczne.
W drugim tygodniu miesiąca będziemy miały okazję zapoznać się z wybranymi zawodami , dowiadując
się na czym polega polega praca sprzedawcy , strażaka, policjanta. Przyjrzymy się również strojom
charakterystycznym dla wybranych zawodów.
Kolejny tydzień maja poświęcimy naszym kochanym Rodzicom. Podzielimy się ze sobą
tym, jak lubimy spędzać z nimi czas. Przygotujemy też piękne upominki z okazji ,, Dnia Mamy”
W ostatnim tygodniu maja poznamy stroje i wygląd rówieśników z różnych zakątków
świata , dowiemy się jak żyją nasi rówieśnicy w innych krajach , jak się bawią, w co
ubierają i co jedzą.
AKTUALNOŚCI
7 maja 2025 r. o godz. 10.00 odbędą się cykliczne zajęcia sportowe prowadzone przez trenerów.
9 maja 2025 r. świętujemy ,, Dzień Unii Europejskiej
14 maja roztańczymy przedszkole z okazji ,, Dnia Tańca”
16 maja 2025 r zapraszamy na koncert Filharmonii Pomorskiej ,, Rodzinny Blues”
20 maja 2025 r. zapraszamy dzieci na cykliczne zajęcia z ceramiki.
26 maja 2025 r. wyjeżdżamy na wycieczkę do Wioski Indiańskiej.
27 maja zapraszamy na animacje z teatrem MagMa z okazji zbliżającego się ,, Dnia Dziecka”
Program Wychowania Przedszkolnego
Wydawnictwo: Mac Edukacja
Autorki: Wiesława Żaba-Żabińska , Wioletta Majewska, Renata Paździo
Program jest w pełni zgodny z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej oraz z obowiązującą podstawą programową wychowania przedszkolnego. Został opracowany pod kątem kształtowania kompetencji kluczowych – zarówno w warstwie metodycznej, jak i kartach pracy.
Przy wyborze programu kierowałam się tym, iż stawia on dziecko i jego potrzeby w centrum odziaływań nauczyciela, które warunkowane są przez jego predyspozycje oraz możliwości, a także zwraca uwagę na wspieranie rozwoju emocjonalnego, kształtowanie myślenia problemowego, współpracę w grupie i rozwijanie samodzielności.
Struktura programu oparta jest na pięciu formach aktywności dziecięcej: społecznej , językowej, poznawczej , artystycznej oraz ruchowej.