Grupa Biedronki
CZERWIEC
Miesiąc czerwiec rozpoczniemy tematem ,, Nasze podwórko”
Opowiemy o naszych ulubionych miejscach, w których miło spędzamy
czas na świeżym powietrzu . Spróbujemy również stworzyć kodeks
bezpiecznego spędzania czasu na placu zabaw.
W kolejnym tygodniu czerwca przeniesiemy się do ZOO. Nauczymy się rozpoznawać
żyjące w ZOO zwierzęta , a także porozmawiamy o ich naturalnym środowisku.
Wykonamy wspólnie makietę zagrody , w której żyją zwierzęta w ogrodzie zoologicznym.
Następny tydzień czerwca to czas , w którym witać będziemy lato!
Wskażemy , jaka pogoda charakteryzuję tę porę roku oraz opowiemy
o tym co można robić latem i jak ciekawie spędzać czas na świeżym powietrzu.
Ostatnie dni miesiąca spędzimy rozmawiając o długo wyczekiwanych wakacjach.
Podzielimy się swoimi wakacyjnymi planami oraz przypomnimy sobie
zasady jakich trzeba przestrzegać aby bezpiecznie spędzić wakacyjny czas.
Kochane Biedroneczki! to był wspaniały rok – pełen zabawy uśmiechu i wspólnych przygód.
Dziękujemy Wam za każdy uśmiech i mile chwile spędzone razem.
Życzymy Wam bajecznych , radosnych i słonecznych wakacji!
AKTUALNOŚCI
3 czerwca 2025 r. zapraszamy dzieci na cykliczne zajęcia z ceramiki.
4 czerwca 2025 r. odbędą się cykliczne zajęcia sportowe prowadzone przez trenerów.
13 czerwca o godz.17.00 serdecznie zapraszamy na,, Piknik Rodzinny”
24 czerwca o godz. 10.00 zapraszamy na pogadankę z Policją na temat bezpieczeństwa.
Program wychowania przedszkolnego
Wydawnictwo: Grupa MAC S.A.
Autorki: Wiesława Żaba-Żabińska, Wioletta Majewska, Renata Paździo
Celem programu wychowania przedszkolnego wydawnictwa MAC, jaki realizujemy w grupie „Biedronki” jest rozwijanie ośmiu kompetencji kluczowych w oparciu o różne formy aktywności, które umożliwią dziecku odkrywanie własnych możliwości i sensu działania oraz nabywanie wiedzy i umiejętności budowania właściwych postaw. Struktura programu oparta jest na pięciu formach aktywności dziecięcej: społecznej, językowej, poznawczej, artystycznej oraz ruchowej. Zindywidualizowane i podmiotowe podejście do dziecka stanowi w powyższym programie podstawę do kształtowania u niego kompetencji kluczowych.
Program opiera działania nauczyciela na metodach aktywizujących, a nie podających – propozycje aktywności oparte są na działaniu praktycznym, przeżywaniu, odkrywaniu, zadawaniu pytań, eksperymentowaniu i weryfikacji wysuwanych hipotez. Działania te powinny odbywać się z jak najczęstszym zastosowaniem zbiorowych i grupowych form pracy, dzięki czemu dziecko ma możliwość ciągłego rozwijania swoich kompetencji społecznych i emocjonalnych.
Program edukacji przedszkolnej jest w pełni zgodny z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej oraz obowiązującą podstawą programową wychowania przedszkolnego.