Grupa Biedronki

CZERWIEC

 

Miesiąc czerwiec rozpoczniemy tematem ,, Nasze podwórko”

Opowiemy o naszych ulubionych miejscach, w których miło spędzamy 

czas na świeżym powietrzu . Spróbujemy również stworzyć kodeks

bezpiecznego spędzania czasu na placu zabaw.

 

W kolejnym tygodniu czerwca przeniesiemy się do ZOO. Nauczymy się rozpoznawać

żyjące w ZOO zwierzęta , a także porozmawiamy o ich naturalnym środowisku.

Wykonamy wspólnie makietę zagrody , w której żyją zwierzęta w ogrodzie zoologicznym.

 

Następny tydzień czerwca to czas , w którym witać będziemy lato!

Wskażemy , jaka pogoda charakteryzuję tę porę roku oraz opowiemy 

o tym co można robić latem i jak ciekawie spędzać czas na świeżym powietrzu.

 

Ostatnie dni miesiąca spędzimy rozmawiając o długo wyczekiwanych wakacjach.

Podzielimy się swoimi wakacyjnymi planami oraz przypomnimy sobie

zasady jakich trzeba przestrzegać aby bezpiecznie spędzić wakacyjny czas.

 

Kochane Biedroneczki!  to był wspaniały rok – pełen zabawy uśmiechu i wspólnych przygód.

Dziękujemy Wam za każdy uśmiech i mile chwile spędzone razem.

Życzymy Wam bajecznych , radosnych i słonecznych wakacji!

 

AKTUALNOŚCI

3 czerwca 2025 r. zapraszamy dzieci na cykliczne zajęcia z ceramiki.

4 czerwca 2025 r. odbędą się cykliczne zajęcia sportowe prowadzone przez trenerów.

13 czerwca o godz.17.00 serdecznie zapraszamy na,, Piknik Rodzinny”

24 czerwca o godz. 10.00 zapraszamy na pogadankę z Policją na temat bezpieczeństwa.

 

 

Program wychowania przedszkolnego

Wydawnictwo: Grupa MAC S.A.

Autorki: Wiesława Żaba-Żabińska, Wioletta Majewska, Renata Paździo

Celem programu wychowania przedszkolnego wydawnictwa MAC, jaki realizujemy w grupie „Biedronki” jest rozwijanie ośmiu kompetencji kluczowych w oparciu o różne formy aktywności, które umożliwią dziecku odkrywanie własnych możliwości i sensu działania oraz nabywanie wiedzy i umiejętności budowania właściwych postaw. Struktura programu oparta jest na pięciu formach aktywności dziecięcej: społecznej, językowej, poznawczej, artystycznej oraz ruchowej. Zindywidualizowane i podmiotowe podejście do dziecka stanowi w powyższym programie podstawę do kształtowania u niego kompetencji kluczowych.

Program opiera działania nauczyciela na metodach aktywizujących, a nie podających – propozycje aktywności oparte są na działaniu praktycznym, przeżywaniu, odkrywaniu, zadawaniu pytań, eksperymentowaniu i weryfikacji wysuwanych hipotez. Działania te powinny odbywać się z jak najczęstszym zastosowaniem zbiorowych i grupowych  form pracy, dzięki czemu dziecko ma możliwość ciągłego rozwijania swoich kompetencji społecznych i emocjonalnych.

Program edukacji przedszkolnej jest w pełni zgodny z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej oraz obowiązującą podstawą programową wychowania przedszkolnego.